Saturday 7 April 2012

LAWATAN KE SEKOLAH HENRY GURNEY

Pada 30 Mac 2012(Jumaat) seramai 39 orang pelajar dan 4 orang guru telah mengikuti lawatan sambil belajar ke Henry Gurney.Lawatan yang sungguh bermakna ini dapat dijalankan dengan jayanya dengan kerjasama semua pihak termasuk pentadbir, guru, pelajar dan pihak Sekolah Henry Gurney (SHG) sendiri.admin sertakan beberapa keping gambar sepanjang berada di sana.....rakaman di dalam SHG tidak dibenarkan.
Papan tanda menuju ke SHG yang terletak di daerah Telok Mas, Melaka.
Kami hampir tiba di perkarangan SHG...suasana dalam bas sunyi sepi..masing2 berdebar-debar termasuklah admin..



Bertuahlah pelajar yang dapat mengikuti lawatan ini..bukan senang nak dapat kelulusan lawatan ni..banyak prosedur perlu dipatuhi...walau pun menghadapi pelbagai cabaran semasa proses pengurusan lawatan...admin rasa puas sebab akhirnya semuanya dapat berjalan dengan lancar..

Taufik YDP MPP pun turut serta......semoga anak didik admin jadi pemuda yang berguna di masa hadapan..

Keberangkatan pulang para rombongan.......Ijam interframe nampak....

Suasana dalam bas tenang sahaja...pelajar pun sporting dan mengikut arahan..sebab ada Cikgu Pauzi dan Cikgu Mus agaknya...kalau tak adminlah tempat dia orang bermanja...tak terlayan..pening......


30 comments:

  1. salam..bleh dapatkn email cikgux..sy pon nak buat lawatan ke SHG..nk tnya info-info cara-buat permohonan..perlu hubungi siapa dan ape prosedur perlu dipatuhi..kalau boleh sila email saya di unicorn8309@gmail.com atau bagaimana yang senang yer..tqvn

    ReplyDelete
  2. unicorn saya akan email awak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum. Admin, saya nak buat lawatan ke SHG. Boleh tak cikgu emel saya tentang prosedur atau apa-apa maklumat yang diperlukan untuk lawatan tersebut. Ini emel saya anahmalaysia98@gmail.com. Kerjasama daripada cikgu amat saya hargai. Terima Kasih

      Delete
    2. Assalamualaikum. Admin, saya nak buat lawatan ke SHG. Boleh tak cikgu emel saya tentang prosedur atau apa-apa maklumat yang diperlukan untuk lawatan tersebut. Ini emel saya mrs.alisamirah@gmail.com. Kerjasama daripada cikgu amat saya hargai. syukran.

      Delete
    3. Asslm admin. Sy nak buat lawat ke sklh Ni. Boleh minta jasa baik cikgu utk email Kan tentang prosedur atau ape2 maklumat yg diperlukan utk lawatan tersebut. Kerjasama mu amat Saya Serta rakan2 Saya hargai.

      Delete
  3. assalam..
    admin, sy pun nak buat lawatan ke SHG. boleh tak cikgu emel sy ttg prosedur atau apa-apa maklumat yg diperlukan utk lawatan tersebut. ni emel sy suraitisaidin@yahoo.com. kerjasama drp cikgu sgt sy hargai...tqvm

    ReplyDelete
  4. Assalam...saya amat berminat untuk membuat lawatan ke shg...saya mohon jasa baik admin untuk kongsikan prosedur untuk lawatan tersebut..terima kasih

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum...saya amat berminat unutk membuat lawatan ke SHG ...saya harap admin dapat memberi prosedur yang perlu dibuat sebelum membuat lawatan ke sana ...boleh email saya pada md_putra92@yahoo.com..terima kasih atas kerjasama

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. kami dari pihak universiti hendak membuat lawatan ke SHG.. mohon jasa baik admin untuk berkongsi mengenai procedure untuk lawatan dan aktiviti yang sesuai dijalankan ketika lawatan tersebut. email adalah seperti berikut rinatharina@gmail.com. kerjasama yang diberikan amatlah dihargai

    ReplyDelete
  7. assalammualaikum..saya pelajar tingkatan 6 dan sedang melakukan mini thesis berkaitan smk henry gurney..jadi boleh tak emelkan kepada saya tentang prosedur untuk lawatan dan siapa yang perlu saya hubungi untuk ke henry gurney..ini emel saya pykazara@yahoo.com.my..terima kasih

    ReplyDelete
  8. Salam. Saya dr UPM berminat nk buat lawatan ke SHG. Boleh emailkan saya prosedur lawatan ke glavora.prescious@hotmail.com. ASAP, TK.

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum.
    Admin, saya nak buat lawatan ke SHG. Boleh tak cikgu emel saya tentang prosedur atau apa-apa maklumat yang diperlukan untuk lawatan tersebut. Ini emel saya anahmalaysia98@gmail.com. Kerjasama daripada cikgu amat saya hargai. Terima Kasih

    ReplyDelete
  10. salam cikgu boleh cikgu emailkan kepada saya prosedur dan apa2 maklumat untuk saya mmbuat lawatan di sekolah henry gurney? mohon jasa baik cikgu untuk buat send dokumen tersebut ke email saya. ashrysabry@gmail.com thanks cikgu..:)

    ReplyDelete
  11. Salam cikgu.. Sy berminat nak pergi lawatan ke SHG... Boleh tak ckgu email kan sy mcm mana procedure

    ReplyDelete
  12. Di email dygrizkiah93@gmail.com

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Salam cikgu. Boleh tolong emailkan saya procedurenya ke atiqahrizar.nar@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum. kami dari pihak Politeknik hendak membuat lawatan ke SHG.. mohon jasa baik admin untuk berkongsi mengenai procedure untuk lawatan dan aktiviti yang sesuai dijalankan ketika lawatan tersebut. email adalah seperti berikut hamsterganas601@gmail.com kerjasama yang diberikan amatlah diharga

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum Unit BNK. sy dr Sek Sukan Tunku Mahkota Ismail, ingin membuat lawatan ke SHG.. harap unit BNK dpt emelkan pd sy prosedur nk buat lawatan di emel sy, jed_kayns@yahoo.com. tqvm..

    ReplyDelete
  17. Salam admin, saya nak buat lawatan ke SHG, boleh admin share apa prosedur yang saya perlu buat.. emel saya ciksiti10.cf@gmail.com harap admin dpt membantu saya...terima kasih

    ReplyDelete
  18. Salam admin, saya nak buat lawatan ke SHG, boleh admin share apa prosedur yang saya perlu buat.. emel saya ciksiti10.cf@gmail.com harap admin dpt membantu saya...terima kasih

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum admin,,sy nak buat lawatan ke SHG bulan 11 ni..mohon kesudian admin untuk share details n prosedur yg perlu saya lakukan.email saya khairun86@yahoo.com..harap admin dapat membantu..thanks in advance ya

    ReplyDelete
  20. salam admin..saya pelajar utem..saya berminat untuk membuat lawatan ke sekolah henry gurney untk khidmat masyarakat..boleh tlng emailkan saya procedure ?? email saya syahirahariffin96@gmail.com

    ReplyDelete
  21. salam admin..saya pelajar utem..saya berminat untuk membuat lawatan ke sekolah henry gurney untk khidmat masyarakat..boleh tlng emailkan saya procedure ?? email saya syahirahariffin96@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Assalamualaikum admin, saya pelajar dari UniSZA ingin membuat lawatan ke SHG pd bulan 4/17. Saya harap admin boleh kongsikan prosedur lawatan dan siapa perlu saya hubungi. Email saya, nurarbaiyah2012@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum admin, saya pelajar daripada UITM Puncak Alam bercadang untuk membuat lawatan ke SHG dalam masa yang terdekat ini. Saya ingin mengetahui apakah prosedur yang saya perlu lakukan bagi lawatan ke SHG. Bantuan admin amat saya hargai. Email saya, aqilaaskolan@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Salam admin, saya bercadang utk membuat program di shg. Jadi, saya ingin mengetahui prosedur dan pihak yg perlu dihubungi. Kerjasama admin amat saya hargai.
    Email saya geassv.21@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Boleh email saya prosedur lawatan ke SHG?

    ReplyDelete
  26. Boleh email saya prosedur lawatan ke SHG? drsyazasmin@yahoo.com

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum boleh emailkan prosedur lawatan kepada saya? izzatulsmkseta7@gmail.com

    ReplyDelete